вівторок, 12 червня 2012 р.

Рефлексія 8-9


 Працюючи в 8-9 модулях ми поділилися прикладами учнівських робіт, бговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;


Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

Немає коментарів:

Дописати коментар